Verzending & bezorging


Levertijd

  • Nederland
    Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen al in huis.*
  • België
    Bezorgd binnen 1-2 werkdagen.*
  • Duitsland
    Bezorgd binnen 1-3 werkdagen.*

Verzendkosten

  • Nederland
    Gratis vanaf een bestelbedrag van €80, anders €6.95*.
    (Verzending via PostNL standaard verzending of ophalen bij PostNL-pakketpunt)
  • België
    Gratis vanaf een bestelbedrag van €100, anders €7.95*.
    (Verzending via PostNL standaard verzending)
  • Duitsland
    Gratis vanaf een bestelbedrag van €120, anders €9.95.*
    (Verzending via DPD standaard verzending)
* Met uitzondering van zendingen vanuit verzendpartners, de afwijkende verzendkosten vind je terug in de winkelwagen.

Pakket volgen

Na verzending van jouw bestelling ontvang je van ons in de avond of nacht per mail een bevestiging met de track&trace-code(s). Het kan soms enkele uren duren voordat jouw tracking data beschikbaar is.

Let op: vanaf 1 juli 2022 is PostNL gestopt met het achterlaten van niet-thuisbriefjes, ze communiceren enkel nog digitaal. Je bent daarom zelf verantwoordelijk om jouw pakket te volgen en op te halen als deze na een mislukte bezorgpoging naar een PostNL-punt gaat.

Pakket ophalen bij een PostNL-punt

Het is mogelijk om jouw pakket af te laten leveren bij een van de meer dan 5.000 PostNL pakketpunten. Hiervoor dien je tijdens het bestelproces jouw normale adresgegevens in te vullen, vervolgens kun je in de laatste stap van het bestelproces de verzendwijze "Ophalen bij PostNL-punt" kiezen.

Het is niet mogelijk om deze verzendwijze te combineren met de betaalmethode "achteraf betalen" vanwege fraudegevoeligheid.

Let op: jouw pakket blijft na aflevering maximaal 1 week bij het PostNL-punt liggen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afhalen van jouw pakket binnen de maximale ophaaltermijn.

Levertijden van pre-orders & backorders

Producten die niet op voorraad zijn maar die wel op basis van pre-order of backorder besteld kunnen worden, zijn in levering vanuit onze leverancier of op bestelling beschikbaar. De afwijkende levertijden staan in zo'n geval vermeld op de product pagina en  in de bestelregels binnen jouw winkelwagen.

Indien je verschillende producten met afwijkende levertijden combineert zal er een deellevering plaatsvinden. Dat betekent dat de producten die op voorraad zijn direct worden verzonden en de andere producten zullen worden verzonden zodra deze weer op voorraad zijn. Je hoeft in dit geval geen extra verzendkosten te betalen.

De vermelde levertijden van pre-orders en backorders zijn geschatte levertermijnen op basis van historische data. De werkelijke leverdatum kan daar soms van afwijken. Het is mogelijk om jouw pre-order of backorder kosteloos te annuleren, indien de levering te lang duurt.

Pakket niet bezorgd of kwijtgeraakt

Hoewel het zelden voorkomt en wij er alles aan doen om jouw pakket zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, kan het altijd onverwachts gebeuren dat er iets mis gaat bij de levering. Indien je problemen ervaart bij de levering; bijvoorbeeld als jouw pakket niet, niet netjes, of te laat is bezorgd, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice. We helpen je graag met informatie over jouw levering, we sporen jouw pakket op of we bieden een oplossing voor jouw probleem.

Pakket geweigerd of pakket niet afgehaald

Het weigeren van jouw pakket of het niet tijdig ophalen van jouw pakket bij het PostNL-punt kan ertoe leiden dat deze naar ons retour komt. Vanwege extra retourkosten die we van de vervoerder krijgen berekend bovenop de originele verzendkosten zijn we in zo'n geval genoodzaakt om hier kosten voor in rekening te brengen. Deze kosten kunnen maximaal oplopen tot de standaard verzendkosten per land. In het geval van nalatigheid van onze kant nemen wij deze kosten uiteraard op ons.