Klachtenafhandeling


Heb je een klacht over jouw bestelling of afhandeling?

Wat vervelend om te horen! Onze klantenservice helpt je graag verder bij het vinden van een gepaste oplossing voor jouw probleem.

Stuur ons een e-mail of open een chat en we proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 09:00 - 17:00 uur, m.u.v. feestdagen.

Leid dit toch niet tot een oplossing?

We proberen altijd tot een gepaste oplossing gekomen in overeenstemming met de klant. Mocht jouw klacht toch in een enkel geval niet tot een gewenste oplossing leiden, dan is het ook mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. WebwinkelKeur zal dan als onafhankelijke partij verder bemiddelen om tot een goede oplossing te komen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commisie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.