Bestellen & betalen


Betaalmethodes

Je kunt veilig en gemakkelijk betalen via jouw eigen vertrouwde bankomgeving of door betaling na ontvangst. We brengen geen transactiekosten in rekening.

  • iDEAL Gratis
    Betaal direct met iDEAL via (vrijwel) alle banken van Nederland
  • IBAN-bankoverboeking Gratis
    Bij een bankoverboeking ontvang je na de bestelling per e-mail de IBAN-betaalgegevens vanuit de betaalprovider Buckaroo. Gebruik niet de IBAN-gegevens die vermeld staan op de factuur. Jouw betaling wordt automatisch verwerkt binnen ca. 2-3 werkdagen.
  • Achteraf betalen (via Billink) Gratis
    Betaal achteraf binnen 14 dagen met de gewenste betaalmethode via Billink. Billink neemt de verdere afhandeling van de betaling over. Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig voltooien van de betaling binnen de maximale betaaltermijn.
  • Creditcard (Visa, Mastercard en Maestro) Gratis
    Betaal direct met een creditcard (van Visa, Mastercard of Maestro) of met een debit card.
  • PayPal Gratis
    Betaal direct met PayPal. Bij betaling via een eCheck kan de verwerking soms langer duren.
  • VVV-cadeaukaart Gratis
    Betaal direct met een VVV-cadeaukaart. Een eventueel openstaand bedrag door te lage balans, kan na het innen van de kaart direct via een alternatieve betaalmethode worden voldaan.
  • Bancontact Gratis
    Betaal direct met Bancontact.
  • Sofort Gratis
    Betaal direct met Sofort.
  • Giropay Gratis
    Betaal direct met GiroPay.

Bestelproces

  • Stap 1: Kies de gewenste producten en voeg deze toe aan jouw winkelwagen.
  • Stap 2: Ga naar jouw winkelwagen om de bestelling te controleren en start vervolgens het bestelproces.
  • Stap 3: Vul jouw persoonlijke gegevens in en controleer deze, ga vervolgens naar de volgende stap.
  • Stap 4: Kies de gewenste betaal-en verzendmethode.
  • Stap 5: Lees en accepteer de algemene voorwaarden.
  • Stap 6: Rond de bestelling af door op "Bestellen en betalen" te klikken.
  • Stap 7: Per e-mail ontvang je een bestelbevestiging.
  • Stap 8: Na verzending van jouw bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging  met de trackingcodes.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

In de meeste gevallen kunnen we jouw bestelling na volledige betaling helaas niet meer wijzigen of annuleren, jouw bestelling wordt namelijk direct doorgezet naar ons geautomatiseerde magazijn. Indien je producten hebt besteld met een langere levertijd, dan is het meestal wel nog mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. Je kunt onze klantenservice altijd informeren naar de mogelijkheid om jouw bestelling te wijzigen of annuleren, we kunnen hier helaas echter geen garanties voor bieden.

Mijn bestelling of betaling is mislukt

Indien jouw bestelling of betaling is mislukt krijg je eerst vaak de mogelijkheid om jouw betaling opnieuw uit te voeren, eventueel met een andere betaalmethode. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je het verificatieproces van een bepaalde betaalmethode niet doorstaat. Lukt het alsnog niet om jouw bestelling succesvol te plaatsen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Mocht je een bevestiging krijgen dat jouw bestelling is geannuleerd dan kun je uiteraard direct een nieuwe plaatsen.