Verzending & bezorging


Standaard levertijd

  • Nederland
    Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen al in huis.*
  • België
    Bezorgd binnen 1-2 werkdagen.*
  • Duitsland
    Bezorgd binnen 1-3 werkdagen.*

Standaard verzendkosten

  • Nederland
    Gratis vanaf een bestelbedrag van €80, anders €6.95*.
    (Verzending via PostNL-pakket)
  • België
    Gratis vanaf een bestelbedrag van €100, anders €7.95*.
    (Verzending via PostNL-pakket)
  • Duitsland
    Gratis vanaf een bestelbedrag van €120, anders €9.95.*
    (Verzending via DPD-pakket)
* Met uitzondering van zendingen vanuit verzendpartners, de afwijkende verzendkosten vind je terug in de winkelwagen.

Levertijden & verzendkosten bij partnerzendingen

De aangeboden verzendmethodes, en de bijbehorende levertijden en verzendkosten, zijn afhankelijk van de verzendpartner. De zending kan daarom via een andere koerier worden geleverd dan je van ons gewend bent, of de verzendkosten kunnen hoger of lager uitvallen dan een zending vanuit het hoofdmagazijn. Tijdens het bestelproces kun je de gewenste bezorgmethodes kiezen die bij jouw bestelregels beschikbaar zijn. De verwachte levertijd staat vermeld op de productpagina, in de winkelwagen en tijdens het bestelproces. De verzendopties en bijbehorende verzendkosten vind je terug in de winkelwagen en in het bestelproces, na het selecteren van de gewenste verzendmethode.

Zending volgen

Na verzending van jouw bestelling ontvang je van ons in de avond of nacht per mail een bevestiging met de track&trace-link waarmee je jouw zending kunt volgen. Het kan soms enkele uren duren voordat het pakket is te volgen bij de vervoerder, of voordat het pakket in het sorteercentrum is gescand. Standaard verzenden we met PostNL voor Nederland en België en DPD voor Duitsland. Bij partnerzendingen kunnen ook andere koeriers worden gebruikt, de koerier is zichtbaar tijdens het bestelproces.

Let op: vanaf 1 juli 2022 is PostNL gestopt met het achterlaten van niet-thuisbriefjes, ze communiceren enkel nog digitaal. Je bent daarom zelf verantwoordelijk om jouw pakket te volgen en op te halen als deze na een mislukte bezorgpoging naar een PostNL-punt gaat.

Pakket ophalen bij een PostNL-punt

Het is mogelijk om jouw pakket af te laten leveren bij een van de meer dan 5.000 PostNL pakketpunten. Hiervoor dien je tijdens het bestelproces jouw normale adresgegevens in te vullen, vervolgens kun je in de laatste stap van het bestelproces de verzendwijze "Ophalen bij PostNL-punt" kiezen.

Het is niet mogelijk om deze verzendwijze te combineren met de betaalmethode "achteraf betalen" vanwege fraudegevoeligheid.

Let op: jouw pakket blijft na aflevering maximaal 1 week bij het PostNL-punt liggen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afhalen van jouw pakket binnen de maximale ophaaltermijn.

Levertijden van pre-orders & backorders

Producten die niet op voorraad zijn maar die wel op basis van pre-order of backorder besteld kunnen worden, zijn in levering vanuit onze leverancier of op bestelling beschikbaar. De verwachte levertijden staan in zo'n geval vermeld op de productpagina en  in het bestelproces.

Indien je verschillende producten met afwijkende levertijden combineert zullen er deelleveringen plaatsvinden. Dat betekent dat de producten die op voorraad zijn direct worden verzonden, en de producten met een afwijkende levertijd zullen worden verzonden zodra deze weer op voorraad zijn. Je hoeft in dit geval geen extra verzendkosten te betalen, wij vergoeden de extra zendingen.

De vermelde levertijden van pre-orders en backorders zijn geschatte levertermijnen op basis van historische data. De werkelijke leverdatum kan daar soms van afwijken. Het is mogelijk om jouw pre-order of backorder kosteloos te annuleren, indien de levering te lang duurt.

Pakket niet bezorgd of kwijtgeraakt

Hoewel het zelden voorkomt en wij er alles aan doen om jouw pakket zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, kan het altijd onverwachts gebeuren dat er iets mis gaat bij de levering. Indien je problemen ervaart bij de levering; bijvoorbeeld als jouw pakket niet, niet netjes, of te laat is bezorgd, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice. We helpen je graag met informatie over jouw levering, we sporen jouw pakket op of we bieden een oplossing voor jouw probleem.

Pakket geweigerd of pakket niet afgehaald

Het weigeren van jouw pakket of het niet tijdig ophalen van jouw pakket bij het PostNL-punt kan ertoe leiden dat deze naar ons retour komt. Vanwege extra retourkosten die we van de vervoerder krijgen berekend bovenop de originele verzendkosten zijn we in zo'n geval genoodzaakt om hier kosten voor in rekening te brengen. Deze kosten kunnen maximaal oplopen tot de standaard verzendkosten per land. In het geval van nalatigheid van onze kant nemen wij deze kosten uiteraard op ons.