Verzending & bezorging
Levertijd
- Nederland
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen al in huis.* - België
Bezorgd binnen 1-2 werkdagen.* - Duitsland
Bezorgd binnen 1-3 werkdagen.*
Verzendkosten
- Nederland
Gratis vanaf een bestelbedrag van €80, anders €6.95.
(Verzending via PostNL standaard verzending of ophalen bij PostNL-pakketpunt) - België
Gratis vanaf een bestelbedrag van €100, anders €7.95.
(Verzending via PostNL standaard verzending) - Duitsland
Gratis vanaf een bestelbedrag van €120, anders €9.95.
(Verzending via DPD standaard verzending)
Pakket volgen
Na verzending van jouw bestelling ontvang je van ons in de avond of nacht per mail een bevestiging met de track&trace-code(s). Het kan soms enkele uren duren voordat jouw tracking data beschikbaar is.
- Nederland
Volg jouw pakket hier: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/ - Belgie
Volg jouw pakket hier: https://www.postnl.be/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/ - Duitsland
Volg jouw pakket hier: https://www.dpd.com/de/de/empfangen/sendungsverfolgung-und-live-tracking/
Let op: vanaf 1 juli 2022 is PostNL gestopt met het achterlaten van niet-thuisbriefjes, ze communiceren enkel nog digitaal. Je bent daarom zelf verantwoordelijk om jouw pakket te volgen en op te halen als deze na een mislukte bezorgpoging naar een PostNL-punt gaat.
Pakket ophalen bij een PostNL-punt
Het is mogelijk om jouw pakket af te laten leveren bij een van de meer dan 5.000 PostNL pakketpunten. Hiervoor dien je tijdens het bestelproces jouw normale adresgegevens in te vullen, vervolgens kun je in de laatste stap van het bestelproces de verzendwijze "Ophalen bij PostNL-punt" kiezen.
Het is niet mogelijk om deze verzendwijze te combineren met de betaalmethode "achteraf betalen" vanwege fraudegevoeligheid.
Let op: jouw pakket blijft na aflevering maximaal 1 week bij het PostNL-punt liggen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afhalen van jouw pakket binnen de maximale ophaaltermijn.
Levertijden van pre-orders & backorders
Producten die niet op voorraad zijn maar die wel op basis van pre-order of backorder besteld kunnen worden zijn in bestelling bij onze leverancier of zijn op bestelling beschikbaar bij onze leverancier. De afwijkende levertijd staat in zo'n geval vermeld op de product pagina en in de winkelwagen.
Indien je producten met verschillende levertijden combineert zal er een deellevering plaatsvinden. De producten die op voorraad zijn zullen direct worden verzonden, de andere producten zullen worden verzonden zodra deze weer op voorraad zijn.
De vermelde levertijden van pre-orders en backorders zijn geschatte levertermijnen op basis van historische data. De werkelijke leverdatum kan daar soms van afwijken. Het is altijd mogelijk om jouw pre-order of backorder kosteloos te annuleren, indien de levering te lang duurt.
Pakket niet bezorgd of kwijtgeraakt
Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het altijd onverwachts gebeuren dat er iets mis gaat bij de levering. Indien je problemen ervaart bij de levering; bijvoorbeeld als jouw pakket niet, niet netjes, of te laat is bezorgd, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice. We helpen je graag met informatie over jouw levering, het opsporen van jouw pakket of een andere oplossing te vinden voor jouw probleem.
Pakket geweigerd of pakket niet afgehaald
Het weigeren van jouw pakket of het niet tijdig ophalen van jouw pakket bij het PostNL-punt kan ertoe leiden dat deze naar ons retour komt. Vanwege extra retourkosten die we van de vervoerder krijgen berekend bovenop de originele verzendkosten zijn we in zo'n geval genoodzaakt om hier kosten voor in rekening te brengen. Deze kosten kunnen maximaal oplopen tot de standaard verzendkosten per land. In het geval van nalatigheid van onze kant nemen wij deze kosten uiteraard op ons.