29-11-2022

banner_champagne

Alles wat je moet weten over onze vernieuwde webshop

Op 30 november 2022 zijn we succesvol verhuisd naar een nieuw e-commerce platform. Met deze ontwikkelingen zorgen we ervoor dat we aan de wensen en behoeftes van onze particuliere en zakelijke klanten blijven voldoen en maken we jouw algehele ervaring nog beter. In deze blog lees je alles over wat er is vernieuwd, instructies om jouw account te herstellen en de nieuwe mogelijkheden die onze webshop te bieden heeft.


Jouw account bij DrankKoning.nl

We hebben alle accountsgegevens en bijbehorende bestellingen meegenomen naar de nieuwe webshop. Het is wel nog noodzakelijk om jouw wachtwoord te resetten, dat kan hier. Lukt het niet om jouw account te herstellen? Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.


Verbeteringen

We hebben onze uitstraling en huisstijl volledig op de schop gegooid en dit verwerkt tot een snelle, gebruiksvriendelijke webshop. Zowel de voorkant als de achterliggende infrastructuur van de webshop zijn volledig geïnnoveerd.

Zo is onze webshop nog overzichtelijker, bieden we meer productinformatie aan, kun je gebruik maken van nieuwe functies, is de snelheid enorm verbeterd en kunnen we ten alle tijden een stabiel platform aanbieden. Ook op piekmomenten kunnen we er nu voor zorgen dat jouw ervaring zoals gewoonlijk is.

Daarnaast biedt dit nieuwe platform ruimte om in de toekomst verder te innoveren met functies voor zowel de particuliere als zakelijke besteller.


Onze nieuwe app

We maken nu gebruik van moderne technieken zoals een PWA (Progressive Web App) waardoor je onze nieuwe DrankKoning app gemakkelijk op jouw telefoon, tablet of pc installeert, via deze app kunnen we jou een nog betere gebruikerservaring bieden.

Tijdens het bezoeken van de website wordt je gevraagd of je DrankKoning wil toevoegen aan je startscherm of de DrankKoning app wilt installeren. Wanneer je deze melding accepteert wordt DrankKoning lokaal geïnstalleerd en kun je gelijk gebruik maken van de voordelen die deze app biedt: nog sneller door het lokaal opslaan van data; nog gebruiksvriendelijker; meer functies zoals push-meldingen.


Nieuw verzendbeleid

We hebben een nieuw beleid gemaakt voor de verzending. Om stijgende logistieke kosten te compenseren vragen we nu een iets hogere vergoeding van €6.95 voor de verzending binnen Nederland. Daar tegenover bieden we nu gratis deelleveringen aan, je hoeft dus niet meer te wachten tot alle producten in jouw bestelling met een afwijkende levertijd op voorraad zijn voordat we jouw bestelling verzenden. Daarnaast hebben we geen minimaal bestelbedrag meer, ook bestellingen lager dan 5€ zijn nu toegestaan.


Nieuw betaalbeleid

Alle betaalmethodes (ook achteraf betalen en speciale betaalmethodes) zijn vanaf nu gratis. Hoewel we al voor bijna alle betaalmethodes geen vergoeding vroegen, is dat nu voor alle betaalmethodes het geval.

We gaan binnenkort nieuwe betaalmethodes toevoegen. In eerste instantie zal Afterpay (Riverty) worden toegevoegd en vervolgens gaan we een pilot draaien met de mogelijkheid om te betalen met cryptomunten.


Feedback?

We zijn erg benieuwd naar jullie feedback over de nieuwe webshop. Ervaar je problemen of heb je een tip of opmerking? Neem contact op met klantenservice.

Nog meer blogs lezen?

Bekijk al onze blogs