Winkelwagen
Je hebt geen artikelen in je winkelwagen

Klachtenafhandeling

 

Heb je een klacht over jouw bestelling of afhandeling? Onze excuses voor het ongemak!

We zouden je vriendelijk willen verzoeken om jouw klacht door te sturen naar [email protected] of via ons contactformulier zodat wij samen tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Mocht jouw klacht niet tot een oplossing leiden is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commisie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

We gebruiken cookies om jouw winkelervaring te verbeteren. We delen jouw gegevens niet en gaan gevoelig om met jouw privacy. Ga je hier mee akkoord? Ja, natuurlijk! Nee Meer over cookies »