Retouren & defecten


Indien je niet tevreden bent met jouw bestelde product, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je graag verder met een oplossing.

Retourbeleid (herroepingsrecht)

Je mag jouw bestelde producten altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits de producten in (zover mogelijk) ongebruikte en originele staat worden geretourneerd.

Meld jouw retour eerst aan bij retour@drankkoning.nl alvorens jouw retour te verzenden, vermeld hierbij jouw bestelnummer en de producten en aantallen die je wilt retourneren.

De kosten van het retourneren van jouw bestelde producten naar ons magazijn komen op eigen rekening. Bij defect geleverde producten nemen wij deze kosten op ons.

Retourproces

  • Stap 1: Meld jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst aan via retour@drankkoning.nl. Vermeld daarbij jouw bestelnummer en de producten en aantallen die je wilt retourneren.
  • Stap 2: Verzend de artikelen binnen 14 dagen na het aanmelden van jouw retour naar ons retouradres.
    Adres verzend- of retourlabel:
    DrankKoning.nl Retouren
    Nijverheidsstraat 10
    6433JZ Hoensbroek
    Nederland
  • Stap 3: Binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour ontvang je van ons een bevestiging en wordt het volledige bestelbedrag incl. verzendkosten terugbetaald via de gebruikte betaalmethode. Hier ontvang je per e-mail een bevestiging van met een creditfactuur. Het kan soms enkele werkdagen duren voordat het geld op je rekening verschijnt.

Retourvoorwaarden

  • Het product moet binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld worden via retour@drankkoning.nl (met vermelding van jouw bestelnummer, de producten en aantallen). Je hebt vervolgens 14 dagen om het product naar ons te versturen.
  • Het product moet in (zover mogelijk) originele staat worden geretourneerd naar onze webshop. Uiteraard mag je het product thuis voelen en bekijken, maar verpak deze wel vervolgens op de manier waarop je ze ontvangen hebt. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, kunnen we kosten in rekening brengen.
  • Producten die met persoonlijke wensen van de klant zijn geleverd (bijv. een bedrukking) kunnen niet worden geretourneerd.

Product defect of beschadigd ontvangen

Het kan helaas altijd wel eens voorkomen dat een product defect of beschadigd aan komt, of dat een product al na enkele malen gebruik defect raakt. Neem in zo'n geval direct contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder met een oplossing. In het geval van een defect of beschadigd product sturen we je gratis een nieuwe op, of bieden we je de mogelijkheid om jouw product gratis te retourneren.